basket
0
Повернення та рекламація
Ми цінуємо кожного клієнта, тому зберігаємо якість сервісу на гідному рівні. Магазин Кaze працює відповідно до законодавства України. Правила повернення, обміну та рекламації відповідають нормам Закону України “Про захист прав споживачів”.
Будь ласка, ознайомтеся з даним розділом перед оформленням замовлення на сайті. Це допоможе уникнути можливих непорозумінь в майбутньому. У разі порушення процедури, рекламація/ повернення можуть бути не прийняті Продавцем.
Відносини, не врегульовані даним розділом, регулюються відповідно до законодавства.

Загальна інформація
1. Покупець може повернути чи обміняти Товари належної якості без пояснення причин протягом 14 днів з моменту отримання товару.
2. Товари неналежної якості можна повернути чи обміняти в строки, встановлені в гарантійному талоні, що додається до Товару.
3. Повернення та обмін Товарів, обмін та повернення яких заборонено законодавством України, неможливий після того, як Покупець забрав замовлення в кур'єра чи у відділенні Служби доставки. Покупець зобов'язується оглянути та перевірити якість такого Товару до підписання документів про отримання. 

Умови повернення та обміну Товару (при відсутності претензій до якості)
1. Пройшло не більше 2 тижнів.
2. Покупець не використовував Товар, про що свідчить відсутність будь-яких признаків використання.
3. Паковання, бірки та інше маркування збережені.
4. Товарний вигляд та властивості повністю збережені.

Умови повернення товару, якість якого не відповідає заявленій
1. Товар використовувався відповідно до призначення.
2. Догляд та експлуатація проводиться відповідно до рекомендацій чи загальноприйнятих норм.
3. Істотні недоліки виникли з вини виробника чи Продавця.

Права Покупця у разі отримання Товару неналежної якості
У разі отримання Товару неналежної якості Покупець має право:
  • повернути кошти;
  • обміняти Товар;
  • отримани частину коштів пропорційно виявленим недолікам;
  • отримати компенсацію за самостійне усунення недоліків;
  • на безоплатне усунення недоліків.


Як оформити заявку на повернення?
Зверніть увагу на порядок оформлення заявки на повернення.
1.Покупець відправляє Товар.
2.Покупець повідомляє на сторінку в Instagram, вказану в розділі з контактною інформацією:
  • прізвище, ім'я, по-батькові;
  • номер замовлення;
  • дату оформлення замовлення;
  • інформацію про те, чи товар їде на обмін, чи на повернення;
  • номер ТТН;
  • реквізити для повернення коштів.
3. Продавець отримує повернення та перевіряє Товар.
4. Продавець  надсилає заміну або перераховує кошти на рахунок Покупця протягом 3 робочих днів.

Які строки повернення грошей та обміну Товару неналежної якості?
Строки обміну та повернення коштів за Товари неналежної якості аналогічні з вказаними вище, крім випадків, коли у Продавця виникли сумніви щодо причини дефектності Товару. В такому випадку строки і процедура регулюються Законом України “Про захист прав споживачів”.

Як відбувається повернення?
1. У разі недотримання умов розділу “Умови повернення та обміну Товару” Продавець може відмовитися отримати Товар.
2. Якщо Товар не має виробничих дефектів, але був у використанні Покупця, повернення коштів та обмін Товару не проводиться.
3. Повернення Товару можливо лише Службою доставки “Нова пошта” за реквізитами:
Любарець Сергій
0685834379
м. Одеса, відділення Нової пошти, 131

Покупець несе зобов'язання щодо належної упаковки Товару, що повертається.
Покупець зобов'язаний вказати повну вартість страхування Товару при відправці. Якщо Товар, що не був застрахований на повну суму, буде втрачено Службою доставки, повернення коштів неможливе.

Хто оплачує повернення та обмін?
1. Повернення чи обмін Товару неналежної якості оплачує Продавець.
2. Вартість повернення та обміну Товару, що не підійшов Покупцю у зв'язку з помилкою менеджерів Продавця (відправлення іншої моделі чи розміру Товару, рекомендація щодо вибору розміру Товару тощо) сплачується Продавцем.
3. Повернення та обмін Товару, щодо якості якого немає претензій, оплачує Покупець.

Рекламація

Перед поверненням Товару незадовільної якості Покупець направляє на електронну адресу, чи адресу, вказану в розділі контактної інформації претензією довільної форми, в якій вказує:
  • деталі замовлення (номер та дату замовлення, вартість Товару);
  • суть претензії (що саме не так);
  • бажаний спосіб вирішення проблеми;
Порядок вирішення способу задоволення претензії керується Законом України “Про захист прав споживачів”. Менеджер Продавця зв'яжеться з Покупцем для уточнення деталей.